Co to jest Google Ad?

Google Adwords to niezwykle popularny w ostatnich latach system reklamowy, który stał się bezkonkurencyjny na rynku, jeśli mowa o zasięgu, funkcjonalności, a także ilości dostępnych na platformie formatów reklamowych. Pozwala na emisję reklam zarówno w formie tekstowej, jak i graficznej oraz video.

System Google Ad jest dobrą alternatywą dla agencji interaktywnych pozycjonowania stron, czy kampanii Pay per click, które zadbać mają o zaplanowanie e-marketingowych działań.

Korzystanie z Adwords znacznie skraca czas oczekiwania na założone rezultaty działań reklamowych podjętych w sieci. Dodatkowym plusem korzystania z tego narzędzia jest możliwość uruchomienia kampanii kilkoma kliknięciami, z dnia na dzień.

Z reklamami Google Ad spotykamy się na co dzień, w trakcie surfowania w odmętach internetu. Są one obecne na praktycznie każdej powierzchni odwiedzanych przez nas stron internetowych i są wyświetlane wraz z bannerami, które przekierowują do konkretnej witryny.

Google Adwords obecne jest także na serwisie Youtube. Platformę tę odwiedza prawie 16 mln Polaków, co przekłada się na ogromny potencjał marketingowy. Dzięki temu spore grono odbiorców wchodzi w interakcję z reklamą naszej firmy, a my ponosimy niewielkie koszty, w porównaniu do opłat związanych z prowadzeniem kampanii przez firmy specjalizujące się w tym konkretnym zakresie usług.

Dzięki Google Adwords można reklamować swoje produkty poprzez oferty skierowane do użytkowników poczty Gmail.

Kolejnym atutem Google Ad jest fakt, iż nie istnieją w tym systemie limity odnoszące się do kwoty, jaką chcesz przeznaczyć na kampanię reklamową swojej firmy. Istotny jest tylko cel działań marketingowych, więc korzystać z niego mogą zarówno właściciele niewielkich firm i punktów usługowych, jak i ogromne koncerny.

To pewne, iż konsekwentnie prowadzona i optymalizowana kampania marketingowa za pomocą systemu Google Adwords może zaowocować nie tylko lepszymi wynikami sprzedażowymi, ale również znacznym ograniczeniem kosztów ponoszonych przez zlecającego kampanię.

Dodaj komentarz